نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش 8_6_52 كل عام وانتم بخير

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش 8_6_52 كل عام وانتم بخير

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش

famous-brunette
    جندى تحت التمرين

انثى
    العمل/الترفيه : Student in a high school
    المزاج : cool and funny and nervous
    الحلو منين : نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Female49
    نقاط العضو :
    نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Left_bar_bleue0 / 1000 / 100نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Right_bar_bleue

مثبت نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش

مُساهمة من طرف famous-brunette الجمعة 06 فبراير 2009, 05:57

مره دكتور مجانين دخل على العيانين بتوعوا العنبر لقاهم معلقين واحد مكان النجفه بيلفوا حوليه وبيغنوا النور جه النور جه ولقى مجنون قاعد ساكت لوحده فقله الدكتور انت مش فرحان زييهم بالنور ليه قاله يادكتور طيب دوول مجانين حد يعمل كده برده قاله كويس يعني انت عاقل قاله طبعا قاله طيب ليه مش خليتهم ينزلوه رد عليه المجنون كده برده يا دكتور يعني ننزله ونقعد في الضالمه
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ثلاثة مجانين طالعين فوق الشجرة ، جالهم الطبيب النفساني وقالهم انزلوا من فوق الشجرة
    نزلوا اثنين وبقا واحد قاله انته ياللي فوق مانزلتش ليه ؟
    صحبابه المجانين قال لو : سيبوا ، ده ليسة ماستواش
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    اتنين سكرانين ماشيين فى الشارع لقو عمود نور..
    واحد قعد يخبط عليه فصاحبه قاله دة باين مافيش حد..
    قاله إزاى ده النور منور
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشةاوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة
    راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوء بكرة وانتي
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة
    فالتانى مردش عليه
    فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه
    فقاله : حاسب قداااامك شجرررر ..
    طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية
    و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟
    فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    خنفس شعرة بيسقط جاب لة اتنين مدرسين
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    مسطول بيسأل صاحبه هو الزيتون له رجلين ؟؟ قال له : لا ... قال : يبقى انا أكلت خنفسه
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

مرة واحد عالم حب يعمل تجربة علي ضفدعة قام قطعت الرجل الاولى و قالها نطى فنطت فكتب ملاحظة عند قطع الرجل الاولى الضفدعة تنط فقطع الرجل الثانية قالها نطى فنطت كتب الملاحظة الاولى قطع الرجل الثالثة وقالها نطى فنطت و كتب نفس الملاحظة و قطع الرجل الرابعة والها نطى منطتش فكتب عند قطع الرجل الرابعة الضفدعة تفقد حاسة السمع
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مدرس كيمياء رزق بولد .... فسماه سامي أكسيد الكربون
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة واحد بخيل امة ماتت عيط عليها بعين واحدة
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

مجموعه محششين قاعدين فى غرزه ومعاهم واحد صغير
    وجه البوليس فقال الظابط بيستظرف فسال الطفل الصغير وقل له
    امال الشمام الصغير اسمه ايه فقال اسمه كنتلوب
    ---------------------------------------------------------------------------------
    واحد أحول رمى يمين الطلاق على مراته ما جاش فيها
    ---------------------------------------------------------------------------------
    واحد بلدياتنا اتجوز على مراته طلعت هى برضه
    ----------------------------------------------------------------------------
    مرة دكتور بيطرى بيقول لمراته حبيبتى انا بهيم فى حبك قالتله وانا مرفسلكش طلب ابدا
    -------------------------------------------------------------------------------------
    قزم اتخانق مع مراته زعلت منه حطت جذمته فوق التلفزيون وخرجت
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    واحد حانوتي فتح محل فاكهة قام كتب يافطة المـوز علينا حـق
    -----------------------------------------------------------------------------------
    مدرسة رياضيات اتجوزت حرامى خلفو شبه منحرف
    --------------------------------------------------------------------------------
    دكتور عظام ماشى فى الشارع الكلاب جريت وراه
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    واحد بلدياتنتا حب يموت سمكة غرقها ف الميه

واحد صعيدى ماشى مع واحد لبنانى فسمع الاذان بيأذن فقاله تعالى نصلى قاله انا مسيحي مينفعش قاله وايه يعنى ما انا صعيدي

مره واحد صعيدى قابل واحده اجنبيه
    سالها : انتى منين
    قالتله: وات ؟ what ?
    قالها: اجدع ناس الوتاوته

مرة واحد صعيدى بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنال تحتك... قال لهم : لا مش مهم انا كدا طايل

واحد صعيدى قال لابوه انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

فى مره واحد صعيدى زغزغ ابنو خرم بطنو

ازاى نصطاد الفيل الازرق!!!!!!!؟؟
    بالسهم الازرق

طب ازاى نصطاد الفيل الاحمر !!!!!!!؟؟
    ننزل فيه ضرب لغاية ما يزرق و نصطادة بالسهم الازرق.....

طب ازاى بقة نصطاد الفيل الابيض !!!!!؟؟
    نحطة في موقف محرج يقوم يحمر من الخجل نقوم نزلين فيه ضرب احد ما يزرق و نصطاده بالسهم الازرق

شكر8

نقاط العضو :
    نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Left_bar_bleue0 / 1000 / 100نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Right_bar_bleue

مثبت رد: نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش

مُساهمة من طرف  الجمعة 06 فبراير 2009, 06:50

اكثر من رائع
    نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش 2459562690_010cfbcc91_o
    admin~11
    جندى تحت التمرين

ذكر
    العمل/الترفيه : نت
    المزاج : عالى
    الحلو منين : نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Female31
    نقاط العضو :

مُساهمة من طرف admin~11 الجمعة 04 يونيو 2010, 01:43

شكران
    admin~11
    جندى تحت التمرين

ذكر
    العمل/الترفيه : نت
    المزاج : عالى
    الحلو منين : نكث جاامدة جدا و مضحكة تعالوا نفرفش Female31
    نقاط العضو :

مُساهمة من طرف admin~11 الجمعة 04 يونيو 2010, 06:19

لارلاؤرلا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 09 مايو 2024, 11:23